Pedagogika hydrauliczna czy edukacja kompetencyjna?

30.09.2020   Autor: Redakcja
362---1690
W dniach 10. – 11. października br. (tj. w sobotę i niedzielę od godziny 10:00 – 13:00) w Nadnoteckim Instytucie UAM w Pile odbędzie się nieodpłatna konferencja edukacyjna realizowana on-line pt.: „Pedagogika hydrauliczna czy edukacja kompetencyjna? Cele Wartości i możliwości realizacji współczesnej edukacji”.
W programie konferencji znajdą się wykłady wybitnych i cenionych pedagogów, w tym m.in.:
 
Prof. UŚ dr. Marka Kaczmarzyka (biologa, neurodydaktyka i memetyka, autora wielu piblikacji popularno-naukowych oraz podręczników i programów szkolnych, propagatora dydaktyki ewolucyjnej, dziedziny zajmującej się rozpoznaniem i praktycznym wykorzystaniem wpływu mechanizmów ewolucyjnych na procesy uczenia się i nauczania), poświęcony „historii naturalnej” konfliktu z nastolatkiem,
mgr Marcina Zaroda (Nauczyciela Roku 2013, głównego prowadzącego podkasty EduGadki, członka grupy Superbelfrzy i Stowarzyszenia Tarnowska Akademia Nauki, eksperta w dziedzinie edukacji hybrydowej, czynnego nauczyciela języka angielskiego i wychowania fizycznego), poświęcony metodzie blended learning i jej znaczeniu zarówno w czasach pandemii, jak i w przyszłości,
Prof. dr. hab. Lecha Mankiewicza (aktywnego w Khan Academy astronoma i fizyka, popularyzatora nauk przyrodniczych, związanego m.in. z Centrum Astronomicznym im. Mikołaja Kopernika PAN, w ramach programu „Hands-On Universe” umożliwił uczniom i nauczycielom polskich szkół prowadzenie własnych regularnych obserwacji astronomicznych), poświęcony nowemu modelowi pracy edukacyjnej STEAM, który jest połączeniem wiedzy z różnych obszarów – nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki,
Prof. UWM dr. hab. Stanisława Czachorowskiego (ekologa, hydrobiologa i entomologa, wieloletniego koordynatora Olsztyńskich Dni Nauki, współtwórcy i głównego animatora olsztyńskiej kawiarni naukowej Collegium Copernicanum, autora uznanego bloga na temat edukacji), poświęcony metodom włączania sztuki do nauczania kompetencyjnego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.
 
Do udziału w konferencji Nadnotecki Instytut UAM w Pile zaprasza czynnych nauczycieli i nauczycielki przedszkoli i szkół wszystkich poziomów kształcenia oraz edukatorów i edukatorki z instytucji okołooświatowych (takich jak organizacje pozarządowe, Muzea, Biblioteki, Domy Kultury itp.) z powiatów chodzieskiego, czarnkowsko-trzcianeckiego, pilskiego, wągrowieckiego i złotowskiego. Dla pierwszych 50 uczestników zaplanowano upominek książkowy. Każdy Uczestnik/Uczestniczka otrzyma certyfikat uczestnictwa w konferencji.
 
UWAGA: liczba miejsc ograniczona! Rekrutacja do udziału w konferencji rozpoczęła się w dn. 30. września, a zakończy w dn. 7. października! Realizowana jest elektronicznie poprzez wypełnienie i wysłanie zgłoszenia elektronicznego. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ (oczywiście nie dotyczy Studentek i Studentów PUDW)!
 
Więcej informacji o konferencji oraz link do rejestracji dostępne na stronie www.kompetencje.amu.edu.pl w dziale „Aktualności”. Wszelkie pytania prosimy kierować na adres kompetencje@amu.edu.pl.

fot. Marcin Maziarz
 

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim:

© Copyrights 2019 asta24.pl Agencja Interaktywna Sun Group