Długopisy reklamowe, dzięki którym klienci na długo zapamiętają Twoją firmę

11.10.2019   Autor: Paweł Różycki
1929---401
Dbanie o długotrwałe relacje z klientami oraz zdobywanie nowych odbiorców usług i produktów to podstawowe cele każdego przedsiębiorstwa. Przemyślana kampania marketingowa prowadzona w sieci może pomóc w rozwijaniu marki, jednak nie można zapominać o realnych klientach. W tym przypadku istotną rolę odgrywają gadżety promocyjne takie jak długopisy reklamowe. Jak je wybrać, aby zwracały uwagę?

Jaki powinien być długopis reklamowy?
Podstawową funkcją gadżetów promocyjnych jest przede wszystkim przekaz reklamowy. Nie oznacza to, że upominki dla klientów mają być bezużyteczne i tylko ładnie wyglądać. Długopis reklamowy może stanowić świetny nośnik reklamy pod warunkiem, że będzie zachęcający dla odbiorcy oraz trwały. W ofercie firmy OpenGift można znaleźć długopisy promocyjne w szerokiej gamie kolorystycznej, a także w wielu modelach do wyboru.

Długopis z nadrukiem – najważniejszy przekaz
Długopisy nie mają zbyt dużej powierzchni reklamowej, dlatego trzeba z rozwagą podejść do projektu graficznego. Nadruk ma być prosty, czytelny i od razu kojarzyć się z konkretną marką. Jeżeli chodzi o długopisy, logo musi zostać dobrze wyeksponowane, aby zostało zapamiętane przez klienta. Dodatkowo musi zwracać na siebie uwagę, dlatego tak ważny jest dobór oprawy graficznej.

Długopisy reklamowe pasujące do firmy
Warto zwrócić uwagę na to, aby długopisy nawiązywały do profilu działalności. Może to być na przykład kolorystyka kojarząca się z logotypem marki lub łatwe do zapamiętania hasło reklamowe. W ten sposób klientom będzie łatwiej skojarzyć produkty i usługi promowane przez firmę i wrócić do nich, kiedy będą potrzebne.

Długopisy promocyjne poprawiające wizerunek
Dbanie o wizerunek to jeden z podstawowych celów marketingowych. W tym aspekcie również mogą pomóc długopisy z nadrukiem, jeżeli wybierzesz odpowiedni model. Chcąc wyrazić uznanie dla wartości ekologicznych, zdecyduj się na długopisy biodegradowalne z bambusa lub papieru. Jeżeli zależy Ci na podkreśleniu profesjonalizmu, dobrym wyborem będą eleganckie długopisy metalowe lub całe zestawy do pisania.
Nietypowe długopisy na zamówienie
Duża konkurencja na rynku wymusza konieczność wyróżnienia swoich usług. Dzięki długopisom łatwiej będzie zwrócić uwagę na Twoją markę. Na rynku dostępne są ciekawe modele długopisów z migającą choinką na święta lub warianty drewniane z ozdobnym serduszkiem. Wręczając taki długopis reklamowy klientowi możesz mieć pewność, że zapamięta logo Twojej firmy oraz będzie je przyjemnie kojarzył.

Funkcjonalność długopisów
Żeby gadżety reklamowe należycie spełniły swoją funkcję, muszą być nie tylko atrakcyjne w odbiorze, ale także funkcjonalne. Warto więc zwrócić uwagę na to, aby miały wymienne wkłady i były dobrej jakości. Ważny jest nadruk na długopisach, który musi zostać wykonany techniką dobraną do materiału. Pozwoli to zapewnić, że grafika nie zetrze się i będzie przez długi czas czytelna.

Spersonalizowane długopisy dla klientów
Długopisy to gadżet, który można wykorzystać na wiele sposobów. Mogą stanowić upominek dla klienta, partnera biznesowego czy element kampanii promocyjnej na eventach branżowych. Trzeba przy tym zadbać o tym, aby forma była dopasowana do odbiorcy. Ważnym partnerom biznesowym warto wręczyć elegancki długopis lub cały zestaw do pisania, natomiast jako upominek dla klientów, dobrym pomysłem będzie podarowanie długopisu w ciekawej formie. Różnorodność długopisów na zamówienie pozwoli dobrać model, pasujący do profilu działalności
 

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim:

© Copyrights 2019 asta24.pl Agencja Interaktywna Sun Group