Od 27 października do 11 listopada Koleje Wielkopolski pytają pasażerów o jakość świadczonych usług przewozowych. Zebrane dane mają stanowić podstawę do dostosowania oferty przewoźnika pod potrzeby pasażerów.
Badanie obejmuje m. in. ocenę komfortu podróży, poziom zadowolenia z rozkładu jazdy, czy też obsługi w pociągu. Ankieta dostępna jest online pod adresem: POD TYM LINKIEM.
- Opinie pasażerów to istotny wskaźnik jakości świadczonych usług. Dzięki nim możemy reagować na ich potrzeby i wprowadzać rozwiązania, które realnie poprawiają komfort podróży – mówi Dariusz Kaszyński, Rzecznik Prasowy Kolei Wielkopolskich.
Wyniki badań zostaną przeanalizowane i posłużą do wprowadzenia nowych elementów w ofercie przewoźnika. Dzięki opiniom pasażerów z poprzednich lat, kolejne stacje i przystanki wyposażone zostały w automaty biletowe, czy też uruchomiona została aplikacja do zakupu biletów na przejazdy pociągami uruchamianymi przez Koleje Wielkopolskie.
Kwestionariusz z pytaniami dostępny jest online, co oznacza, że można go wypełnić w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Badania są całkowicie anonimowe, a samo wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut.
fot. Koleje Wielkopolskie
Komentarze