Pilska Akademia Umiejętności rozstrzygnięta. O zwycięstwo rywalizowali uczniowie pilskich szkół średnich. Przygotowywali film promocyjny oraz wizytówkę ze strategią marketingową pilskich firm.
- W akademii nabywali umiejętności pracy w grupie, podejmowania decyzji, byli na zajęciach z trenerami biznesu, ale także poznawali na czym opiera się pilska ekonomia i jak rozwija się pilska gospodarka, bo przecież od zaplecza mogli wejść do firmy, zadawać pytania, ale też świeżym okiem spoglądać i wspierać w rozwiązywaniu problemów w tym wizerunkowych - mówi pomysłodawczyni akademii prezydent Piły Beata Dudzińska.
Uczniowie za główne zadanie, mieli bowiem przygotować film promujący wylosowaną wcześniej firmę. Drużyny współpracowały przez kilka miesięcy z pilskimi przedsiębiorcami. W tym roku był to: regionalny dostawca usług telekomunikacyjnych, szwalnia, biuro nieruchomości, dealer samochodów ciężarowych oraz firma produkująca żaluzje i rolety. W tegorocznej edycji Pilskiej Akademii Umiejętności udział brało pięć drużyn z LO na Pola, Zespołów Szkół Budowlanych, Ekonomicznych i Gastronomicznych oraz CK Nauka. Najlepsza okazała się drużyna z Zespołu Szkół Ekonomicznych. Oprócz przechodniego pucharu, uczniowie otrzymali także nagrodę pieniężną.
Komentarze