Biedronka rozdaje bony. To wynik interwencji UOKiK

21.09.2021   Autor: Redakcja
946---365
Sieć sklepów Biedronka dostosowuje się do decyzji prezesa UOKiK. Właściciel sklepów został zobowiązany do przeprowadzenia akcji edukacyjnej i quizu dla konsumentów. Klienci mogą otrzymać bony na zakupy o łącznej wartości 7,5 mln zł. Może je zdobyć 500 tys. osób.

Właściciel sklepów Biedronka – Jeronimo Martins Polska - zamieszczał regulaminy promocji z opóźnieniem, a w sytuacji, gdy nie odpowiadał na reklamacje z nimi związane w ustawowym terminie 30 dni, nie uznawał roszczeń konsumentów. Zdarzały się sytuacje, że przedsiębiorca informował w reklamach i materiałach promocyjnych, że szczegóły akcji można poznać wchodząc na jego stronę internetową, tymczasem regulaminów tam nie było lub pojawiały się z opóźnieniem – nawet w ostatnim dniu akcji. Do UOKiK wpływały skargi konsumentów na akcje promocyjne organizowane przez Biedronkę. 

Ruszył konkurs dla konsumentów i będzie dostępny on-line na stronie BIEDRONKI. Po zapoznaniu się z prawami klientów obowiązującymi podczas dokonywania zakupów, konsumenci będą mogli rozwiązać test i uzyskać bon na zakupy w sieci Biedronka o wartości 15 zł.
Szkolenie  odbędzie się w czterech turach, w każdej do zdobycia jest 125 tys. bonów. Pierwsze 125 tys. osób, które w danej turze przejdzie szkolenie i wykona test, otrzyma bony. Ich łączna wartość to 7,5 mln zł. Kod rabatowy będzie wysyłany na numer telefonu komórkowego konsumenta - dla jednego numeru będzie przyznany tylko raz.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie sieci sklepów Biedronki. 

opr. UOKiK 

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim:

Komentarze
© Copyrights 2019 asta24.pl Agencja Interaktywna Sun Group