Krajobraz reklamowy

Krajobraz reklamowy

Trzcianka chce uporządkować przestrzeń miejską i ograniczyć chaos reklamowy. Ruszyły prekonsultacje społeczne w sprawie uchwały krajobrazowej - mieszkańcy mogą wyrazić swoje zdanie w specjalnej ankiecie. 

- W tym momencie rozpoczęliśmy konsultacje społeczne, takie pre konsultacje społeczne de facto jeszcze poza procedurą, żeby zapytać mieszkańców o to, jak do tego podchodzą tematu, co o tym sądzą, czy te reklamy trafiają do nich, czy jednak im przeszkadzają w odbiorze estetyki miasta? Więc po tej fazie myślę, że przejdziemy już do tej właściwej części procedowania, czyli przygotujemy odpowiednie zapisy, poddamy je znowuż konsultacjom i mam nadzieję, że wypracujemy takie rozwiązania, które będą nas jako społeczność lokalną satysfakcjonować, co niekoniecznie wiąże się z całkowitym wyeliminowaniem reklam, ale być może ich uporządkowaniem - wyjaśnia burmistrz Trzcianki Krzysztof Jaworski.

Ankieta dostępna jest w aplikacji mobilnej, na stronie internetowej gminy oraz w mediach społecznościowych. Konsultacje potrwają do 17 sierpnia, a ich wyniki - choć niewiążące - zostaną opublikowane i posłużą jako wskazówka przy tworzeniu zapisów uchwały krajobrazowej. Cel jasny - poprawa estetyki Trzcianki i ochrona lokalnego krajobrazu. 

Komentarze

Funkcja dodania komentarzy pod tym artykułem jest wyłączona. Napisz do nas jeżeli chcesz wypowiedzieć się na ten temat.