Miasto zmienia logo i hasło

Miasto zmienia logo i hasło

Czarnków zyskał nowe logo i hasło. Zmiana wizerunku to efekt wielomiesięcznych badań i konsultacji, które miały uczynić tożsamość wizualną miasta bardziej autentyczną i zgodną z oczekiwaniami mieszkańców.

Nowy system identyfikacji wizualnej Czarnkowa to nie tylko grafika i nowe hasło: "Czarnków - naturalnie złożony". To przede wszystkim nowa strategia marki wypracowana na podstawie szeroko zakrojonych konsultacji społecznych.

- Dotychczasowe logo, którym posługiwało się miasto Czarnków było nieaktualne, jeśli chodzi o trendy wizualne. Było nieadekwatne do tego, co mieszkańcy myślą o mieście i jak je postrzegają. Mieszkańcy z jednej strony doceniają spokój i pewną kameralność tego miasta, ale z drugiej strony mają bardzo dużą potrzebę rozwoju - mówi Liliana Helwich, kierownik referatu promocji, współpracy i pozyskiwania środków pozabudżetowych w Czarnkowie.

Proces odświeżenia wizerunku objął stworzenie nowego logo, hasła, a także nowej, spójnej kolorystyki, która ma ujednolicić komunikację i wizualnie wyróżniać miasto. W przeciwieństwie do herbu, zarezerwowanego do spraw urzędowych, nowe logo będzie wykorzystywane w materiałach promocyjnych, na plakatach i gadżetach. Zmiana ma opierać się na cechach miasta, wynikających z jego położenia, historii, i tego, że Czarnków jest "naturalnie złożony".

- Jest to hasło, które właśnie pokazuje, jakim Czarnków jest miastem. Naturalnie złożonym, tym trójpoziomowym na Morenie Czołowej, przy pięknej Noteci, z elementem historycznym, trójkulturowości. No po prostu pięknie - zachwala Jacek Klimaszewski, burmistrz Czarnkowa.

Pięknie, choć to piękno złożone. Jak Czarnków.

Komentarze

Funkcja dodania komentarzy pod tym artykułem jest wyłączona. Napisz do nas jeżeli chcesz wypowiedzieć się na ten temat.