.jpg/1026_450_crop.jpg?ts=1736945710&pn=static)
Projektant wspólnie z pracownikami Urzędu Miejskiego oraz Muzeum Ziemi Nadnoteckiej poszukiwał odpowiedniego zdjęcia lub pocztówki, która zarówno zachęci do aktywności nad naszymi jeziorami, jak i pokaże walory naszego miasta. Wybór padł na pocztówkę, która przedstawia dokładnie miejsce, gdzie teraz znajduje się Park Ryb Słodkowodnych. A z murala można także odczytać wskazówki, jak dojechać do Parku.
Mural został wzbogacony o hasło Karpie diem., które w dowcipny i sprytny sposób nadaje kontekst wędkarski, a zarazem wywołuje uśmiech na twarzy odbiorcy muralu. Hasło jest częścią strategii komunikacji werbalnej, jaka została stworzona w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej i nawiązuje bezpośrednio do hasła: Trzcianka. Trudno wymówić, łatwo polubić.
Za adaptację graficzną i opracowanie hasła odpowiedzialni byli Kuba Rutkowski oraz Dagmara Domżalska-Zdych.
opr. i fot. Dawid Czyż, UM Trzcianka
Komentarze