Informacja pasażerska z... poślizgiem

29.03.2019   Autor: Redakcja
---

Będą opóźnienia w instalacji informacji pasażerskiej. Piła odstąpiła od umowy z firmą MPTECHNOLOGY ze Słupska.

Z przyczyn leżących po stronie wykonawcy miasto wypowiedziało umowę.

- Przyczyną odstąpienia była nienależyta i nieterminowa realizacja przedmiotu umowy. Kontrakt opiewał na ponad 4,7 mln zł. Końcowy termin realizacji, po przedłużeniu aneksem do umowy upłynął w dniu 13 marca 2019 roku. Przedmiot umowy obejmował uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego, dostarczającego pasażerom komunikacji miejskiej w Pile informacji o faktycznym prognozowanym czasie odjazdu autobusu obsługującego określoną linię z wybranego przystanku - czytamy na stronie miasta.

W ramach umowy miało powstać:
- 45 dwustronnych elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach MZK;
- 5 infokiosków zapewniających obsługę Pilskiej Karty Miejskiej oraz istotne dla pasażerów informacje;
- komplet urządzeń pokładowych SDIP w 46 autobusach MZK Piła Sp. z o.o.;
- wyposażenie Centrum Danych i Centrum Nadzoru Ruchu w zajezdni MZK Piła;
- wyposażenie stanowiska pracownika służb miejskich w siedzibie Straży Miejskiej;
- bezprzewodowy system łączności;
- aplikacja mobilna oraz strona www, prezentujące dynamiczną informację pasażerską w czasie rzeczywistym na mapie cyfrowej.

Realizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej jest objęta dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w wysokości 85 proc. Kolejny krok to wybór innego wykonawcy budowy Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim:

Komentarze
© Copyrights 2019 asta24.pl Agencja Interaktywna Sun Group