Droga Piła – Trzcianka wreszcie w remoncie

11.07.2018|Autor: Klaudia Michalska

Rozpoczął się długo wyczekiwany remont drogi wojewódzkiej nr 180 na trasie Trzcianka – Piła. Na dwóch odcinkach łącznie wynoszących ponad 2,5 kilometra zostanie położona nowa nawierzchnia.

– Pierwszy odcinek jest zlokalizowany na terenie miasta Trzcianka, jest to ulica Grunwaldzka. To jest długość 510 metrów. Pozostała część jest przed miejscowością Wrząca łącznie z miejscowością Wrząca. Jeżeli chodzi o odcinek zlokalizowany w Trzciance to remont będzie polegał na usunięciu tak zwanej warstwy ścieralnej i ułożeniu nowej wraz z regulacją wszystkich mediów znajdujących się w tej nawierzchni – tłumaczy Mariusz Remer, kierownik Rejon Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie.

Na odcinku we Wrzącej położone zostaną nowe dwie warstwy, które zostaną rozdzielone specjalną siatką wzmacniającą mającą zapobiec powstawaniu kolein. Na tym odcinku, w trakcie remontu, wprowadzony będzie ruch wahadłowy. W

mieście zaś podróżujący w kierunku Piły przejadą bez przeszkód, w odwrotnym kierunku planowany jest objazd ulicą Ogrodową i Łomnicką. Remont drogi ma się zakończyć z końcem lipca. Koszt tej inwestycji to prawie dwa miliony złotych.

Przeczytaj więcej o: Droga Piła - Trzcianka wreszcie w remoncie, inwestycje trzcianka, kierownik Rejon Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie, Mariusz Remer, piła trzcianka droga, remont drogi piła trzcianka, remont drogi w trzciance, remonty trzcianka

Nie jesteś anonimowy. Twoje IP zostanie zapisane w naszej bazie danych.

  • remont?

    na całej tej trasie Piła-Trzcianka powinny być 4 pasy ruchu, a nie jak obecnie 2 pasu ruchu, wyprzedzić wlokącego się TIR-ra co jedzie 50km/h w terenie nie zabudowanym czasem jest nie możliwe bo brak miejsca………

    • wąsowicz

      ba !! obie te metropolie powinny mieć jeszcze połączenie Pendolino !!!
      Na szczęście w Trzciance już ruszyły prace zmierzające do budowy Aeroportu Ciamajka , co ułatwi komunikację między Piła City i Trzciamajka Metropoly !

    • marcin

      TIR 50km/h ?
      i to w terenie zabudowanym ?
      chyba tylko jak na CBradio wołają że stoi policja ….
      80 km/h a nawet 89 km/h bez względu na znaki ograniczenia czy teren zabudowany jest normą i nie ma sensu go wyprzedzać bo to jest igranie ze śmiercią.
      A teraz zapraszam żeby burmistrz przejechał się z Trzcianki do Piły rowerem – może wreszcie coś w tej materii się zmieni ? Jakaś droga rowerowa ? Jakieś wydzielona ścieżka gruntowa za rowem ? COKOLWIEK ?

    • Grajux

      4 Pasy ruchu? Chyba ktoś tutaj ma wizje oderwane od rzeczywistości, czyli ta droga wojewódzka ma być tak samo rozbudowana jak autostrady i drogi ekspresowe 🙂 Najlepiej rozbudujmy tak wszystkie drogi wojewódzkie i krajowe. Do 3000 roku powinni się uwinąć.

      Chociaż akurat Autostrady powinny mieć 6 pasów jak dla mnie po 3 w każdą stronę a ekspresówki tak jak obecnie są robione.

      • hmmm

        nikomu by nie zaszkodziło “mieć 6 pasów na Autostradzie po 3 w każdą stronę” w Polsce i 4 pasy ruchu Piła-Trzcianka”

        • Grajux

          Najpierw to niech zrobią do Poznania drogę taką 🙂 Wtedy będzie można dopiero rozmawiać o innych. Zresztą jak dla mnie nie ma sensu robić ekspresówki do Trzcianki nie przesadzajmy. Ekspresówki powinny być na drogach najważniejszych krajowych.
          Zresztą ciekawe skąd pieniądze skoro na S11 i S10 jest ciężko to do Trzcianki znajdą ponad około 100 mln 🙂 Myślmy realnie. A nie zachciankami. Ważniejsze niech S10 i S11 będzie.

  • Kierowca szkoły jazdy

    Dla kierowcow PCT powinien byc rzeczywiscie osobny pas ruchu najlepiej ogrodzony siatką i barierkami oczywiscie na całej drodze droga powinna byc prosta bez rond i nie daj Boze skrzyzowan. Proponuje aby dla kierowców PCT by unikać skrzyżowań i rond wprowadzono specjalne mosty by droga dla nich była tylko prosta i nie musieli sie zastanawiać kto ma pierwszeństwo albo który pas mogą zająć na rondzie.

    • Franek

      Kto Ci to wszystko wymyślił poligloto??? Spójrz jak jeżdżą Twoi “krajanie” po Poznaniu czy Warszawie… Umiejętności nie zależą od tablic rejestracyjnych tylko od doświadczenia i predyspozycji. Jeżeli codziennie poruszasz się tymi samymi drogami i skrzyżowaniami jeździsz na pamięć bez spoglądania na oznakowanie (co również nie jest właściwe), a jeżeli ktoś się zatrzymuje by przeanalizowac sytuację to robi to dla swojego ale i Twojego bezpieczeństwa.

    • Grajux

      Taaaa rejestracja decyduje o tym kto jakim jest kierowcą. Może Pan niech pojedzie do Berlina albo Warszawy i proszę jeździć tak jak po Pile, szybko płynnie bez zastanawiania się 🙂 Ciekawe czy sam nie będzie Pan się zastanawiał, którędy jechać.
      Nie Tablica decyduje kto jakim jest kierowcą, chyba, że osoba mająca auto PCT nagle przesiądzie się do kumpla auta o rejestracjach PP i nagle jest fatalnym kierowcą, albo Pan wsiądzie w auto PCT i nagle jest taki jak Pan teraz napisał 😀 Jeśli tak jest to gratuluje geniuszu, nobla może Pan dostać.