Nabór do straży miejskiej

31.10.2014|Autor: Redakcja

Straż miejska w Pile ogłosiła nabór dla osób, które chciałby wkroczyć w jej szeregi. Na zainteresowanych czekają trzy etaty. Dokumenty aplikacyjne należy składać w kancelarii Urzędu Miasta w Pile.

Każdy, kto chciałby spróbować swoich sił w straży miejskiej musi spełnić kilka warunków. Przede wszystkim wiek, ukończone 21 lat, sprawność fizyczna i psychiczna. Wykształcenie minimum średnie, jednak osoby z wykształceniem wyższym o profilu prawo i administracja mają dodatkowy atut. To tylko część wymogów, jakie zostały postawione przed kandydatami na strażników miejskich. Lista jest nieco dłuższa.

Dokumenty jakie są wymagane aby aplikować to m. in. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły oraz zaświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Urzędzie Miasta lub pocztą elektroniczną na adres worg@um.pila.pl. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 21 sierpnia. Więcej szczegółów oraz wyniki rekrutacji dostępne będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.pila.pl.

Przeczytaj więcej o: dokumenty, nabór, pila, straż miejska, urząd miasta, wymagania

Nie jesteś anonimowy. Twoje IP zostanie zapisane w naszej bazie danych.

Możliwość komentowania jest wyłączona.